Veelgestelde vragen
Hier hebben we antwoorden verzameld op de vragen die we het meest ontvangen. Staat je vraag er niet bij? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via service@cinemaculinair.nl.
Kaartjes zijn alleen online te koop op via onze officiële website. Bestel het aantal kaartjes dat je nodig hebt. Betalingen kunnen gedaan worden met iDeal of Creditcard. Voor de events rekenen we per ticket €1,50 servicekosten. Dit is voor de kosten van de boeking en betaling. Voor vragen over voorstelling en de continue verbetering van de webwinkel, kun je contact opnemen met de helpdesk via service@cinemaculinair.nl
Nadat we de betaling ontvangen hebben ontvang je een mail met je ticket voor Cinema Culinair. (NB: Check je spamfilter als je niets ontvangt). Bij die bevestigingsmail zit een factuur als pdf toegevoegd. We ontvangen je graag op naam van de besteller.
7 dagen voorafgaand aan de voorstelling sturen we je een email met de praktische informatie. Kom op tijd en meld je met je achternaam bij de ontvangstbalie van Cinema Culinair.
Gekochte kaartjes kunnen niet worden teruggegeven en zijn alleen geldig voor de betreffende voorstelling en datum. Echter, mocht je toch echt niet kunnen komen zijn er 3 opties om van je kaartjes af te komen:
- Je kan je kaartjes verkopen/cadeau doen aan vrienden of familie. Mocht dit het geval zijn, wil je dit aan ons laten weten d.m.v. een mail te sturen. Dan passen we de namen aan op de gastenlijst.
- Via ons officiële doorverkoop kanaal Ticketswap. Kijk hiervoor bij de verschillende events.
- Het is ook mogelijk om de tickets om te boeken naar een andere show, kijk hiervoor naar de beschikbaarheid op onze website. Mocht je dat willen, dan kan je een e-mail sturen naar service@cinemaculinair.nl naar welke show je graag omgeboekt wilt worden.
Natuurlijk! Per bestelling zitten gasten automatisch naast elkaar. Als je los van elkaar kaartjes hebt gekocht, noem dan de naam van je vrienden/ bestelnummer en we placeren jullie bij elkaar. Dit kan bij de bestelling of achteraf per mail, uiterlijk tot 3 dagen voor de voorstelling.
Bij onze film & diner events is drank niet inbegrepen. We hebben een aantal film & brunch events zoals Sideways & Chocolat waar wel een aantal drankjes zijn inbegrepen. Kijk goed op het menu van de voorstelling welke dranken dit zijn.
‘What you see is what you eat’ is ons motto en we houden ons daar zoveel mogelijk aan. Als je een allergie hebt, check vooraf de allergenenkaart of de voorstelling voor jou geschikt is. We adviseren je om de specifieke gangen over te slaan of te ruilen met je tafelgenoot. Als je dat maar voor 1 of 2 gangen hoeft te doen, adviseren we je om lekker te komen. Twijfel je? Mail ons en we geven je een eerlijk persoonlijk advies.
Bij Cinema Culinair is het dus helaas niet mogelijk om rekening te houden met persoonlijke allergieën of uitzonderingen in de gerechten. Dit komt door de nauwkeurige timing: binnen één minuut moeten we alle gerechten tegelijk uitserveren, zodat iedereen gelijktijdig kan genieten van de gerechten die in de film worden getoond.
Zodra de film is begonnen, is het niet meer mogelijk om binnen te komen. Voor dinerfilms openen de deuren stipt om 18:00 uur en sluiten ze om 19:00 uur. Voor de brunch gaan de deuren om 12:00 uur open en sluiten ze om 13:00 uur. Als je te laat bent, kun je tijdens de pauze alsnog aansluiten. Bij alle voorstelling zit een pauze van 30 minuten inbegrepen.
Het zou kunnen dat je voucher niet werkt omdat je een vegetarisch ticket probeert te kopen. Standaard werken onze voucher codes namelijk alleen voor het vlees/vis menu. Probeer in dit geval nog eens de korting te verrekenen met een vlees/vis ticket.
- Wil je toch het vegetarische menu? Dan kan je met je code een vlees/vis ticket kopen, waarna je ons kan mailen om het aan te passen naar het vegetarische menu.
- Bij vouchers met een bedrag hoger dan €89,95 is het belangrijk om je voucher code twee of meer keer in te voeren! Dit om het volledige bedrag van je voucher te ontvangen.
- Ervaar je een ander probleem met je voucher? Stuur dan ook een e-mail naar service@cinemaculinair.nl.
Vier uur. Bijvoorbeeld van 18:00 tot 22:00 uur. Dat is inclusief drankjes bestellen, introductie hoe alles werkt, pauze, en heerlijk eten en film kijken tegelijkertijd.
Het is inderdaad een uitdaging, maar we hebben een systeem dat werkt! In het begin deden we het zoals in een traditioneel restaurant: we serveerden gerechten vanaf rechts in. Maar al snel kregen we de feedback dat we daardoor te vaak in beeld stonden. Dat was het moment waarop we besloten om over te schakelen naar een efficiëntere methode: doorgeven. Door het doorgeven van de gerechten gaat alles sneller én het zorgt voor een gezellige, sociale sfeer aan tafel. Maak je je zorgen over hygiëne en wil je liever niet dat iemand anders jouw bordje of kommetje aanraakt? Geen probleem! Laat het ons weten, dan zorgen we ervoor dat je aan het hoofd van de tafel zit, waar je rechtstreeks geserveerd wordt.
We werken continu aan een gevarieerde planning van onze voorstellingen. Nieuwe films en data kondigen we ongeveer drie maanden van te voren aan.
Hoe blijf ik op de hoogte?
– Meld je aan voor onze nieuwsbrief: Ontvang als eerste updates over nieuwe voorstellingen en ticketverkoop.
– Check regelmatig onze website & Socials: Hier vind je altijd de meest actuele voorstelligen & informatie.
Wanneer kan ik kaarten kopen?
Kaartjes gaan drie maanden vooraf in de verkoop. Kaarten zijn uitsluitend online te koop via onze officiële website.
Andere vragen?
Heb je een andere vraag die niet bij de veelgestelde vragen staat?
Mail naar service@cinemaculinair.nl en we beantwoorden je vraag snel en zo goed mogelijk.