Veelgestelde vragen
Hier hebben we antwoorden verzameld op de vragen die we het meest ontvangen. Staat je vraag er niet bij? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via service@cinemaculinair.nl.
Kaartjes zijn alleen hier online te koop op www.cinemaculinair.nl Bestel het aantal kaartjes dat je nodig hebt. Je kunt betalen met iDeal, voor de events rekenen we per bestelling 3€ servicekosten. Dit is voor kosten van de boeking en betaling, de helpdesk service@cinemaculinair.nl voor vragen over voorstelling en de continue verbetering van de webwinkel.
Nadat we de betaling ontvangen hebben ontvang je een mail waarin staat ‘je betalingsbewijs voor Cinema Culinair’. (NB: Check je spamfilter als je niets ontvangt). Bij die bevestigingsmail zit een pdf-factuur als pdf. We ontvangen je graag op naam van de besteller.
Enkele dagen voor de voorstelling sturen we je een email met praktische informatie. Kom op tijd en meld je met je achternaam bij de ontvangstbalie van Cinema Culinair.
Gekochte kaartjes kunnen niet worden teruggegeven en zijn alleen geldig voor de betreffende voorstelling en datum. Echter, mocht je toch echt niet kunnen komen zijn er 2 opties om van je kaartjes af te komen:
- Je kan je kaartjes verkopen/geven aan vrienden of familie. Mocht dit het geval zijn, wil je dit aan ons laten weten d.m.v. een mail te sturen. Dan passen we de namen aan op de gastenlijst.
- Je kan je aanmelden voor de wachtlijst (zie homepagina). Mochten er kaartjes beschikbaar komen dan word je hierover geïnformeerd.
Natuurlijk! Per bestelling zitten gasten naast elkaar. Als je los van elkaar kaartjes hebt gekocht, noem dan de naam van je vrienden / bestelnummer en we placeren jullie bij elkaar. Dit kan bij de bestelling of achteraf per mail, tot 2 dagen voor de voorstelling.
Nee. Je kunt drank bestellen vooraf aan de film en in de pauze. Afrekenen kan na de voorstelling, alleen met PIN.
‘What you see is what you eat’ is ons motto, en we houden ons daar zoveel mogelijk aan. Er is een vegetarisch alternatief, geef dit aan bij de bestelling. Als je een allergie hebt, check vooraf de allergenenkaart of de voorstelling voor jou geschikt is. We adviseren je om de specifieke gangen over te slaan of te ruilen met je tafelgenoot. Als je dat maar voor 1 of 2 gangen hoeft te doen, adviseren we je om lekker te komen. Twijfel je? Mail ons en we geven je een eerlijk persoonlijk advies.
Andere vragen?
Heb je vragen of ontving je toch geen bevestiging/factuur?
Mail naar info@cinemaculinair.nl en we beantwoorden je vraag snel en zo goed mogelijk.